Tuesday, November 17, 2009

PEMASANGAN DRUMSET UNTUK KURSUS DRUM RAKAN MUDA SENI BUDAYA



Pada 17 November 2009 Jam 10 pagi, sekumpulan 7 orang ahli dari Pasukan  Pancaragam Sekolah Menengah Sains Tun Syed Sheh Shahabudin telah hadir di Kompleks Belia dan Sukan Negeri Pulau Pinang untuk membantu Ketua Fasilitator Kursus Seni Budaya Peringkat Negeri Pulau Pinang Cikgu Suhaimee yang juga merupakan jurulatih Pancaragam SMSTSSS untuk memasang 6 Unit Drum Set yang telah dibekalkan oleh kerajaan untuk program berkenaan.

Proses yang mengambil masa hampir tiga jam itu amat bermakna kepada ahli-ahli pancaragam kerana ianya merupakan satu pengalaman yang sangat berharga untuk memasang drum-drum tersebut dari 0 hingga lengkap. Tahniah dan Terimakasih kepada mereka...
Dibawah ini terdapat gambar-gambar dan klip-klip video proses pemasangan drum tersebut....

PROSES ADJUSTING TERAKHIR


DRUM YANG SIAP DIPASANG DIUJI

2 comments:

Anonymous said...

ap neh ckgu..
kta kami (pserta kursus rkn muda) yg pasang drum..
sya smangat nk pasang drum..hmph

suhaimeeahmad said...

Kesiannya...Untuk makluman Masa yang diambil untuk memasang semua drumset tu hampir tiga jam.. Saya risau dikalangan peserta akan rasa bosan kerana kelas tak start2 lagi sampai minggu ke-2setiap sesi hanya 2 jam.Menyedari itu saya ambil inisiatif utk tolong pasang bersama dgn anak2 buah saya supaya peserta2 semua akan dapat memanfaatkan minggu ke-2 dengan terus dapat mencuba drum yg telah siap. Saya buat untuk kebaikan semua.......OK! Saya pasti semua excited nak main drum baru ni.

Post a Comment