Saturday, November 12, 2011

KENANGAN SEMASA BERSAMA TSB 2002 HINGGA 2011

Berikut antara foto-foto saya semasa mengendalikan Tun Syed Band sepanjang mengemudi Pancaragam ini selama 10 tahun sejak 2002 sehingga kini. Walaupun kini saya telah berhijrah ke IPG Kampus Sultan Abdul Halim Sg Petani Kedah namun kenangan semasa sama-sama meletakkan TSB pada kedudukannya sekarang sentiasa tersemat dalam ingatan saya dan anda semua. Saya masih lagi mengajar TSB sekali seminggu pada sebelah malam untuk terus memberi nyawa dan semangat kepada mereka yang masih  tinggal.
saya harap TSB akan terus maju walaupun ketiadaan saya dan selagi saya diperlukan untuk memberi tunjukajar kepada semua.





1 comments:

Syam Tajuddin said...

Salam..cikgu dah kat IPG? Ruginya TSB kehilangan seorang guru pancaragam yang sangat berwibawa..lama sangat dah tak jumpa cikgu. Semoga cikgu dikurniakan kesihatan dalam hidup. Terima kasih atas segala tunjuk ajar cikgu selama ini :)

Aisyamudin Tajuddin
TSB 2000-2004

Post a Comment